پیش نیاز های نصب نرم افزار بیزاجی

جهت نصب نرم افزار نیاز به نصب پیش نیاز هایی است که یک از آن ها نصب یک پایگاه داده می باشند که هم می تواند SQlserver  و هم Oracle باشد.(در خصوص نصب پایگاه داده بعدا مواردی را خواهم نوشت)

ممکن است یک راه اندازی سریع را برای نصب انتخاب کنید که بتوانید همه چیز مورد نیاز استودیوی Bizagi را به صورت محلی نصب کنید ، یا ممکن است یک مجموعه همکاری تیمی را برای چندین کاربر انتخاب کنید تا در اتوماسیون فرایندهای شرکتی خود با یکدیگر همکاری کنند.

توجه داشته باشید که در هر لحظه ، شما به راحتی می توانید پروژه خود را از آن راه اندازی سریع شروع به یک همکاری تیمی تبدیل کنید.

راه اندازی سریع

در ادامه پیش نیاز های نصب نرم افزار بیزاجی ممکن است شما بخواهید که استودیوی Bizagi را به عنوان نمونه پایگاه داده محلی برای شما نصب کند و از یک سرور وب محلی نیز استفاده کند.

این گزینه برای دستیابی به نتایج سریع برای نسخه های نمایشی ، ارزیابی محصول یا نمونه های اولیه مفید است.

برای شروع سریع با استودیوی Bizagi ، فقط باید استودیو Bizagi را نصب کنید و اطمینان حاصل کنید که هنگام پیکربندی نصب خود ، گزینه نصب SQL Server Express 2008 SP3 را انتخاب کنید:

نصب سریع

به طور پیش فرض اگر یک وب سرور در سرور شما راه اندازی نشده باشد(نحوه راه اندازی سرور آموزش داده می شود)، آنگاه استودیوی Bizagi از محلی که در نصب آن ارائه شده استفاده می کند:

  • IIS Express برای یک پلتفرم دات نت استفاده می شود.

راه اندازی سریع سریع به شما امکان می دهد تا با استفاده از Bizagi ، اجزای فرآیند های لازم را بصورت محلی روی سیستم خود تنظیم کنید.

برای نصب سریع  سیستم شما با حداقل شرایط سخت افزاری ذیل مطابقت داشته باشد:

پیش نیاز نصب بیزاجی

وقتی مطمئن شدید که این شرایط را برآورده می کنید ، برای شروع کار به پیکربندی اضافی لازم نیست .

راه اندازی همکاری تیمی

در ادامه پیش نیاز های نصب نرم افزار بیزاجی ممکن است نیاز باشد تا شما از team Work  استفاده کنید. Bizagi از همکاری تیمی پشتیبانی می کند.

گروه همکاری

هنگام اتوماسیون(مکانیزه کردن) فرایندهای سازمان ، نیاز به  مجموعه همکاری می باشد جهت پیاده سازی این قسمت  کانفیگ ذیل توسط بیزاجی پیشنهاد شده است.

Requirementinstall02

همانطور که مشاهده می فرمایید در این مدل سرور دیتابیس از اپلیکیشن جدا شده و هر کدام دارای کانفیگ خود می باشد.

مهم

الزامات سخت افزاری همچنین به متغیرهای دیگری مانند: تقاضای پردازش وظایف ، تعداد کاربرانی که در تیم کار می کنند و … بستگی دارد .

بنابراین ، نیازهای ارائه شده در بالا حداقل هایی است که باید در نظر بگیرید.

تنظیمات سرور هنگام استفاده از ماشین های مجازی

برای پروژه هایی که در ماشین های مجازی راه اندازی شده اند (به عنوان مثال در محصولات VMWare مانند vSphere ، Hyper-V یا سیستم عامل های ابری / خدمات زیربنایی مانند Azure ، Amazon WS و غیره) ، برای شما بسیار مهم است که اطمینان حاصل کنید:

  • دستگاه میزبان یک دیسک پر سرعت نیز فراهم می کند.

این به ویژه برای سرور پایگاه داده که به طور مداوم عملیات I / O را انجام می دهد بسیار مهم است.

  • هر ماشین مجازی در هاست طوری تنظیم شده است که براساس آن میزان منابع ذخیره شده ای داشته باشد (مربوط به حافظه قفل / محدود ، CPU ، RAM یا سایر منابع هنگام کار در کنار سایر ماشین های مجازی در همان میزبان).

منبع:سایت بیزاجی

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *