CRM

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

تعریف CRM به زبان ساده

CRM چیست؟ کلمه CRM ( سی آر ام ) مخفف عبارت Customer Relationship Management و به معنی مدیریت ارتباط با مشتری است. استراتژی CRM، تعاملات بین شرکت با مشتریان‌‌ (و مشتریان احتمالی) را در راستای بهبود ارتباطات با آنها، ایجاد سود بیشتر و کاهش هزینه های تبلیغات مدیریت می کند. به زبان ساده تر، سیستمCRM به کسب و کارها کمک می کند تا با مشتریان در ارتباط باشند ، فرایند فروش را ساده کرده و بازدهی را چندین برابر می کند.

هدف CRM در حد یک جمله همین است: ارتباطات و تعاملات شما را با مشتری در راستای رضایت مشتری و افزایش سودآوری شرکت متحول می کند!

CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری همچنین به شما کمک می کند تا در طول فرایند تعامل خود با آنها از جمله پیدا کردن مشتری جدید ، فروش و ارائه پشتیبانی و خدمات در طول روابط خود ، بر روابط سازمان با تک تک افراد تمرکز کنید. این فرایند شامل جذب مشتری، نگهداری مشتری و در نهایت وفادارسازی مشتریان است که تمام اینها توسط سی آر ام (CRM) انجام می شود.

برای آشنا کردن شما با مفهوم CRM و فرایندهای اجرای آن، به چه موضوعاتی در این مقاله خواهیم پرداخت؟

1

به عنوان مدیر یک شرکت یا سازمان، چه چیزی برای شما مهم است؟ افزایش سود و کاهش هزینه در سازمان؟

2

چرا مهمترین دارایی شما مشتری است؟

3

تعریف مدیریت ارتباط با مشتری یا سیستم CRM دقیقا چیست؟

4

پیاده سازی سیستم CRM دقیقا قرار است چه کاری برای شما انجام دهد؟

5

به زبان ساده استفاده از CRM چه مزیت هایی را در کسب و کار شما ایجاد می‌کند؟

6

هر بخش از شرکت شما چگونه از این ابزار بهره می برد؟

7

گزارشات سیستم CRM چیست و به کدام سوال های شما پاسخ می دهد؟

8

اثرات CRM در کسب و کار های کوچک و متوسط چیست؟

9

برگشت سرمایه نرم افزار CRM چیست؟

10

نرم افزار CRM ابری یا یک بار خرید؟ کدام انتخاب درست تری است؟

11

چگونه یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری درست انتخاب کنیم؟

12

خلاصه و نکات مهم مقاله CRM چیست؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

×

سلام

برای چت در واتس اپ ، یکی از اپراتورها را انتخاب و برروی نام او کلیک کنید.

 

×