معرفی نرم افزار بیزاجی مدلر

در سری آموزش های مدیریت فرآیند های کسب و کار در این ویدئو به بررسی نرم افزار بیزاجی مدلر خواهیم پرداخت.

در ویدئو قبلی به بررسی  زیر فرآیند Multiple پرداختیم.

در این ویدئو قصد داریم مجموعه Bizagi BPM Suite را نشان دهیم ، bizagi modeler یک نرم افزار ترسیم فرآیند های سازمانی رایگان است که چابک و آسان برای استفاده است و به سازمان شما اجازه می دهد نمودارهای فرآیند را بر اساس BPM و استاندارد BPMN ایجاد کند.

ممکن است پیشتر شما با مدل ساز های فرآیند رایگان آشنا باشید ، free modeler یک نرم افزار رایگان است که برای نمودار سازی اسناد و به اشتراک گذاری فرایندها در سازمان شما طراحی شده است. با این حال ، bizagi راه حل دیگری ارائه می دهد ، مجموعه بسیار قدرتمند BPM suite که می توانید با استفاده از آن مدل های فرایندی را به برنامه های در حال اجرا تبدیل کنید.

بنابراین ، شما بسته کامل این دو محصول رایگان را دارید که با مدل ساز رایگان می توانید فرایندها را نمودار و مستند کنید. سپس با استودیوی bizagi ، می توانید با پردازش مجموعه BPM خود ، این فرآیند ها را به صورت خودکار درآورده و به برنامه های در حال اجرا تبدیل کنید ، فقط با یک کلیک فرآیندهای خود را مدل کرده و می توانید آنها را بدون برنامه نویسی به برنامه های در حال اجرا تبدیل کنید.

مجموعه BPM suite راه حل ترجیحی متخصصان BPM است. این امکان را برای شما فراهم می کند که برای دستیابی به منافع واقعی کسب و کار ، نمودارهای فرآیند خود را به برنامه تبدیل کنید.

جهت دریافت دموی نرم افزار های BPMS با ما در ارتباط باشید.

با تکمیل فرم روبرو و ارسال آن کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خوهند گرفت.

مجموعه BPM suite شما امکان می دهد فرآیند خود را گام به گام مکانیزه کنید ، با یک wizard بسیار ساده که شما را در چگونگی مدل سازی داده های کسب و کار ساختار یافته ، ساخت فرم های برنامه وب به روش بسیار شهودی راهنمایی می کند.

قوانین کسب و کار را در یک محیط گرافیکی تعریف کنید ، افراد را اختصاص دهید ، یک فرایند بزرگ را با برنامه های موجود مانند CRM ادغام کنید و سرانجام ، آنها را اجرا کنید ، فرآیندهای کسب و کار خود را بدون برنامه نویسی در یک درگاه قابل تنظیم که به کاربران امکان می دهد فرآیند شما را با شاخص های زمان واقعی ، اجرا و مدیریت کنید.

شرکت فناوران خبره لوتوس

در ادامه این ویدئو را مشاهده خواهید کرد.

برای تهیه پپکیج کامل آموزشی به فروشگاه ما مراجعه نمایید.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *