بخشی از مشتریان ما

شرکت فناوران خبره لوتوس با بهره مندی از متخصصان خود در حوزه تولید و توسعه نرم افزار های مدیریت فرآیند با بیش از یک دهه سابقه در زمینه استقرار سیستم‌های مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS) در سازمان ها اقدام به بومی سازی نرم افزار Bizagi  کرده و از جمله مشتریان این مجموعه که تا کنون از این نرم افزار محبوب برای اتوماسیون‌سازی و یکپارچه‌سازی فرآیندهایشان استفاده نموده‌اند عبارتند از:

شرکت مپنا

تعمیرات و نگهداری مپنا

شرکت بهره برداری و تعمیراتی مپنا از سال ۱۳۸۲ به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های بهره برداری کشور در حوزه نیرو و نفت و گاز توانسته است در جهت حفظ دارایی های مشتریان، ایمنی و دوستی با محیط زیست، مسئولیت پذیری، اخلاق تجاری، نوآوری و تعالی گام های خیره کننده ای بردارد.

پس از نصب و راه‌اندازی نرم افزار بیزاجی ، مباحث بسیار پیشرفته در نرم افزار به واحد IT و سیستم‌ها و روش‌های این مجموعه آموزش داده شد تا پیاده سازی فرآیند ها را در این سامانه انجام دهند.

 

ofogh korosh min

فروشگاه‌های افق کوروش

شرکت افق کوروش که یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایران است و زیر مجموعه شرکت عظیم گلرنگ،می باشد که هم اکنون در حال استفاده از نسخه ۱۱.۲.۴ بیزاجی می باشد که توسط شرکت فناوران خبره لوتوس منتشر گردیده است

طی مذاکرات انجام گرفته در حال برنامه ریزی جهت انتقال به نسخه ۱۱.۲.۵ می باشیم لازم به ذکر است در حدود ۱۲ فرآیند اصلی این شرکت بر روی بیزاجی پیاده سازی گردیده است و با توجه به انتقال دانش انجام گرفته تیم توسعه  افق کوروش همچنان در حال توسعه فرآیندهای جدید بر روی بیزاجی میباشند

 

32

بانک آینده

"بانک آینده" به استناد مصوبه یک‌هزار و یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای پول و اعتبار، از ادغام بانک تات، ‌مؤسسه اعتباری صالحین و ‌مؤسسه اعتباری آتی، با سرمایه‌ی پایه هشت (۸) هزار میلیارد ریال؛ در تیرماه سال ۱۳۹۱ شکل گرفت. متعاقباً، بانک آینده، بر اساس مجوزهای صادره از سوی بانک مرکزی ج.ا.ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار؛ تحت شماره ۴۴۲۳۲۵ و شناسه ملی ۱۰۳۲۰۸۹۴۸۷۸، در تاریخ ۱۳۹۲/۰۵/۱۶ به ثبت رسید. بانک آینده از مجموعه‌ی بیش از ۱۷هزار سهامدار، پس از طی مراحل لازم، در تاریخ ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ موفق به اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی ج.ا.ایران گردید.

SamanInsurment

بیمه سامان

شرکت بیمه سامان در تاریخ ۱۳۸۳/۱۱/۲۷ به منظور ارائه خدمات بیمه های بازرگانی در رشته بیمه‌های اموال، مسئولیت و اشخاص با سرمایه ۲۰۰ میلیارد ریالی منقسم به ۲۰۰ میلیون سهم با ارزش اسمی یک هزار ریالی در سازمان ثبت شرکت‌ها با شماره ثبت ۲۴۱۰۵۹ ثبت شد و در تاریخ ۱۳۸۳/۱۲/۱۱مجوز فعالیت خود را در رشته‌های زندگی، غیر زندگی و بیمه‌های اتکایی از بیمه مرکزی دریافت نمود و به عنوان ششمین عضو گروه مالی سامان فعالیت خود را آغاز کرد.
این شرکت برای اجرای فرایندهای خود از محصول نرم افزاری بیزاجی شرکت فناوران خبره لوتوس استفاده می‌کند.

GOL_GOHAR

باشگاه گل گهر سیرجان

این باشگاه با حمایت شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان در سال ۱۳۷۶ تاسیس شد تا شرکت معدنی و صنعتی گل گهر گامی استوار و محکم در راستا ارتقا سطح فرهنگی و ورزشی شهر سیرجان که وظیفه خود میداند برداشته باشد. باشگاه گل گهر مفتخر است در طول کمتر از چهار دهه فعالیت توانسته است با مدیریت صحیح منابع و حمایت بی‌دریغ مردم شریف و ورزش دوست شهرستان سیرجان افتخارات متعددی در سطح کشور و قاره آسیا در سطح بزرگسالان و جوانان به دست آورد. اکنون باشگاه گل گهر سیرجان کانون پرورش و تجلی استعداد و شکوفایی جوانان این مرز و بوم است.

KishTejarat

تجارت الکترونیک کیش

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش (سهامی عام) در تاریخ ۱۳۸۷/۰۶/۱۸ تأسیس و تحت شماره ۷۴۱۴ در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت‌های صنعتی و معنوی منطقه آزاد کیش (جهت انجام فعالیت‌های بازرگانی مجموعه بانک پارسیان) به ثبت رسیده است.
شرکت تاپ کیش رسالت خود را بهبود و افزایش کسب‌ و کار الکترونیک و همچنین کاهش مشکلات و موانع موجود در این صنعت اعلام می‌نماید و ما مبنای به وجود آمدن خود را دانش‌ بنیان و جهت حرکتمان را رسیدن به خودکفایی قرار داده‌ایم تا توانسته باشیم علاوه بر پیشرفت کشور، زمینه اشتغال جوانان شایسته این مرز و بوم را مهیا کرده باشیم.

samandreilCo-WebOp

سمند ریل

شرکت سمند ریل در سال ۱۳۸۳ توسط راه آهن ایران (IRIR) و شرکت ایران خودرو (IKCO) به منظور تکمیل زنجیره حمل و نقل و لجستیک با استفاده از زیرساخت های حمل و نقل ریلی تأسیس شد.
این شرکت برای مدیریت فرایندهای کسب و کار خود از نرم افزار بیزاجی توسط شرکت فناوران خبره لوتوس استفاده می‌نماید.

 

 

 

DadehHayeNovin-WebOp

پایانه‌های داده‌ای نوین (PDN)

شرکت پایانه‌های داده‌ای نوین از دهه ۸۰ فعالیت خود را با اخذ مجوز از شورای عالی انفورماتیک در زمینه IT آغاز نمود و تا کنون بعنوان یکی از شرکت‌های فعال در زمینه فن‌آوری اطلاعات مشغول به کار می‌باشد. ارائه اطلاعات فنی، طراحی، مشاوره و نصب و راه‌اندازی شبکه توسط کارشناسان مجرب باعث شده تا این شرکت بعنوان یکی از شرکت‌های بزرگ مطرح گردد. برطرف نمودن نیازمندی های ارتباطی، عرضه نوآوری‌ها و تکنولوژی‌های نوین، محصولات قابل اعتماد و ارائه خدمات بر این اعتبار افزوده است.

amnafzarSharifWebOpt

امن افزار گستر شریف

شرکت امن‌افزار گستر شریف در سال ۱۳۸۱ تاسیس گردیده و رسالت خویش را تحقیق، پژوهش و تولید محصولات امنیتی بومی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به منظور صیانت از سرمایه های اطلاعاتی کشور قرارداده است.
وجود کارشناسان کارآمد و متخصص در شرکت و همچنین حفظ ارتباط با مراکز علمی و دانشگاهی کشور توانسته است امن افزار گستر شریف را به مجموعه‌ای تخصصی در حوزه افتا تبدیل نموده و زمینه اعتماد سازمان‌های کشور به فعالیت‌هایش را فراهم نماید. 

 

gandom-webOpt

فروشگاه زنجیره‌ای گندم

با توجه به اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور در مدل‌های هایپر مارکت و همواره تخفیف (دیسکانت) فعال هستند؛ فروشگاه زنجیره‌ای گندم با ماهیت فروشگاه‌های سوپرمارکتی و با متراژ متوسط زیر ۱۰۰متر در اصل متفاوت از آن‌ها بوده و بدیهی است به دلیل ویژگی های متمایز، رقابتی با سایر فروشگاه های زنجیره ای نخواهد داشت.
در همین راستا باید بدانیم که مهمترین ویژگی فروشگاه گندم، حفظ و توسعه کسب‌ و کارهای کوچک و حمایت از آن‌ها با مدل فرانچایز خواهد بود تا این قشر زحمت‌کش بتوانند با استفاده از مدرن‌ترین امکانات کسب‌ وکار، سوپرمارکت‌های خود را توسعه داده و به درآمد بالاتری نیز دست یابند.

 

hyperFamilyWebOpt

هایپر فامیلی

شرکت فامیلی مدرن احداث‌کننده فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرفامیلی  وابسته به گروه صنعتی گلرنگ فعالیت خود را در سال ۱۳۹۶ به منظور ارائه محصولات تندگردش تاسیس گردیده است.
شرکت فامیلی مدرن تلاش دارد با کارکنان توانمند و با تلفیقی زیبا و کم نظیر از علم و تجربه فراتر از رقبا گام بردارد و با ایجاد فرصت های شغلی جدید در سراسر ایران در شکوفایی هرچه بیشتر استعدادهای وطن سهیم شود.

 

 

 

damandeh-logo-WebOpt

دمنده

شرکت دمنده فعالیت خود را به عنوان پیشتاز در تولید انواع فن و الکتروموتور از سال ۱۳۴۶ با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با عزم راسخ و همت بلند جناب آقای احمد بستانچی یکی از کار آفرینان برتر کشور آغاز نموده است. این شرکت با تکیه بر توانایی های خود در عرصه های علم و فن آوری و همچنین توانایی های برجسته مدیریتی توانسته روز به روز در این عرصه به سرعت ترقی نموده و با ایجاد محصولات جدید و با کیفیت یکی از ارکان اصلی صنعت فن و هواکش در ایران و خاورمیانه باشد.

 

پتروشیمی جم

شرکت پتروشیمی جم

شرکت پتروشیمی جم که به اختصار JPC نامیده می شود، بعنوان یکی از بزرگترین واحدهای تولید الفین در جهان، یکی از طرح های توسعه ای شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در سال ۱۳۷۹ در منطقه ویژه پتروشیمی پارس در عسلویه بوده‌است که عمدتا به منظور تولید الفین ها و پلی اتیلن های سبک خطی و سنگین تاسیس گردیده است.

این شرکت در حال حاضر بسیاری از فرآیند های سازمانی خود را در این سامانه پیاده سازی نموده و در حال حاضر  برنامه ریزی جهت ارتقا به نسخه ۱۱.۲.۵ انجام گرفته است

 

download 3

لبنیات پاک

گروه لبنیات پاک با بیش از ۶۰ سال سابقه تولید فرآورده های لبنی ، جزو اولین و پرسابقه ترین شرکت‌های فعال در تولید محصولات لبنی در کشور می‌باشد. این شرکت با تولید انواع شیر، پنیر، ماست، کره، خامه، بستنی و ... بخشی از نیاز روزانه‌ی کشور را تولید و تامین می‌نماید. شرکت لبنیات پاک در سخت‌ترین شرایط هشت سال دفاع مقدس و همچنین در کنار تحریم‌های اقتصادی دشمن با تلاشی خستگی‌ناپذیر در کنار مردم و برای مردم فعالیت نموده و در حال حاضر نیز با گسترش و ایجاد تنوع تولیدات خود، هم چون گذشته تامین کننده‌ی بخش مهمی از نیاز مردم کشور عزیزمان می‌باشد.

 

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا

پلتفرمی مبتنی بر تکنولوژی که ماموریت خود را ایجاد تجربه‌ای خوشایند از خرید و فروش برای تمام مردم ایران می‌داند. به عنوان پر مخاطب ترین فروشگاه آنلاین ایران و منطقه در مسیر تبدیل شدن به اولین مرجع خرید و فروش آنلاین میباشد و برای این هدف، ارائه خدمات منطبق بر استانداردهای جهانی، مهمترین وظیفه دیجی کالا هست.

هویت دیجی‌کالا بیش از هرچیز متأثر از مخاطبان است و بر اساس نیازهای آنها گام بر می‌دارد.

 

 

SimkatWebOpt

تولیدی سیم و کابل تبریز

شرکت تولیدی سیم و کابل تبریز سیمکات در سال ۱۳۵۳ در ۱۵ کیلومتری جاده تبریز–تهران در زمینی به مساحت بیش از ۵۴۰۰۰ متر مربع تاسیس و متعاقباً در سال ۱۳۵۷، نصب و راه اندازی ماشین‌آلات آن آغاز گردید. در آغاز فعالیت این کارخانه، محصولات آن شامل سیم‌های عایق‌دار، هادی‌های هوایی مسی و کابل‌های سبک بود. در سال ۱۳۶۵، سالن تولید گرانول PVC شرکت راه اندازی گردید. این واحد تولیدکننده انواع گرانول‌های مورد مصرف در عایق و روکش سیم و کابل زمینی می‌باشد. 

SarkhoonGheshmWebOpt

پالایش گاز سرخون و قشم

این پالایشگاه در سال ۱۳۵۷ تاسیس گردید و فعالیت های خود را در بخش استحصال و پالایش گاز طبیعی، مایعات گازی همراه و گاز مایع حوزه گازی سرخون در منطقه بندرعباس و حوزه گازی گورزین در جزیره قشم، آغاز نمود. جزیره قشم دارای دو میدان گازی گورزین و سرخون است، که تولیدات گاز شیرین میدان گازی گورزین، به عنوان خوراک پالایشگاه بندرعباس و گاز تولیدی سرخون نیز، برای مصارف شهری، صنعتی و نیروگاه‌های گازی، ارسال می‌شود.

KLPFinalLogoWebOpt

دام و طیور کوروش

زنجیره «دام و طیور کورش» (Kourosh Livestock and Poultry) یکی از شرکت‌های زیرمجموعه « هلدینگ سرمایه‌گذاری غذایی هستی» وابسته به «گروه صنعتی گلرنگ» است که با هدف ایجاد و توسعه زنجیره‌های تامین فراورده‌های پروتئینی در سال ۱۳۹۸ تاسیس شد. این شرکت در نخستین گام، در ارتباط با ایجاد و مدیریت زنجیره تامین گوشت مرغ و تخم‌مرغ، نسبت به خرید و توسعه کارخانجات تولید خوراک، مزارع مرغ تخمگذار، مرغ مادر و کشتارگاه اقدام نمود. 

Untitled-1

تراکتور سازی تبریز

شرکت تراکتور سازی تبریز یکی از اولین شرکت هایی است که نرم افزار بیزاجی در آن نصب و آموزش های لازم به مجموعه کارشناسان آن مجموعه داده شد. ورژن استفاده شده در این سازمان ۱۱.۰ می باشد و در حال به روز رسانی نرم افزار در مجموعه می باشیم.

این شرکت در حال حاضر بسیاری از فرآیند های سازمانی خود را در این سامانه پیاده سازی نموده و در حال افزودن بقیه فرآیند ها در نرم افزار بیزاجی می باشند.

پژوهشگاه نفت

پژوهشگاه صنعت نفت

پژوهشگاه صنعت نفت یکی از شرکت های زیر مجموعه وزارت نفت می باشد که هدف از تشکیل آن، ایجاد ارزش افزوده  با رویکرد انجام پژوهش برای داخلی‌سازی فناوری‏های جدید است.

نرم افزار بیزاجی در این سازمان با بیش از ۲۰۰۰ نیرو توسط فناوران خبره لوتوس نصب گردید و در حال حاضر کارشناسان خبره آن مجموعه درحال پیاده سازی فرآیند مدیریت پروژه بر بستر این نرم افزار می باشند.

mpj logo final

صنایع جهان آرا

گروه صنایع جهان آرا بعنوان یک مجموعه صنعتی دانش بنیان از بروزترین و مجهزترین گروه های اقتصادی است که با هدف ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان ایران زمین در زمینه های فناوری نوین ساختمان از سال ۱۳۷۷ شروع به فعالیت نموده است و در حال حاضر محور فعالیت های خویش را در حوزه های ساختمان، انرژی، شیمی و پلیمر قرار داده است.

 

 

KaniMesWebOpt

کانی مس

شرکت کانی مس، شرکتی است دانش محور و ارزش‌آفرین که در خلق و ایجاد فضاهای پایدار کسب و کار در صنایع مستعد و مورد هدف، پیشگام است و سرآمدی در اجرای کامل پروژه های صنعتی و معدنی در سطح کشور و منطقه و همچنین تبدیل شدن به برندی درخشان در این زمینه را از آرمان های برنامه راهبردی ده ساله خود می‌داند.​

rahmaniWebOpt

مانی آسیا

اسنک های مانی طیف متنوعی از مغزها را شامل می‌گردد که که با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی دنیا و توجه به سلامت مصرف کنندگان، ترکیبی از بهترین طعم‌ها را در بسته بندی‌های متنوع و نوآور به ارمغان می‌آورد. نات‌بارهای مانی متشکل از آجیل‌ و دانه‌های مغذی و مقوی، شکلات و عسل است و تنوعی شش گانه دارد که ضمن پاسخگویی به سلایق و نیازهای متنوع، به دلیل بهره مندی از انواع مغزها، ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن انسان را تامین نموده و یک میان وعده طبیعی و سالم را نوید می‌‎دهد.

NAPA-webOpt

نوید ارتباط پایدار ایرانیان

شرکت دانش‌بنیان نوید ارتباط پایدار ایرانیان با بیش از پانزده سال سابقه در حوزه تولید نرم‌افزارهای گردشگری فعالیت دارد که دو محصول این مجموعه به نام‌های جی آر اس و سلطان سفر از سال ۱۳۹۷ به عنوان محصول دانش‌بنیان شناخته شده‌اند.

download

بازاریابان ایرانیان زمین

شـرکـت بازاریابان ایـرانیان زمـیـن که بـه اختـصار ©BIZ نامـیده می شود، با هدف اعتلای فرهنگ بازاریابی شبکه ای در ایران پا به عرصه وجود گذاشته و تمام تلاش و کوشش خود را در اجرای این امر مهم انجام خواهد داد. صنعت بازاریابی شبکه ای که بعد از گذشت بیش از یک دهه در کشور ما بعد از بومی سازی توانست جایگاه قانونی خود را پیدا کند.

 

 

مولتی کافه

مولتی کافه

مولتی کافه برند متعلق به صنایع قهوه پارت سازان که با استفاده از تکنولوژی انحصاری، به عنوان تنها کارخانه تولیدکننده قهوه فوری در ایران و بزرگترین تولید کننده در سطح خاورمیانه، از سال ۱۳۸۴ نصب ماشین آلات خود را با صرف هزینه ای در حدود۴۲ میلیون دلار آغاز و پس از اتمام تولید آزمایشی در سال ۱۳۸۷، از ابتدای سال ۱۳۸۸تولید انبوه و صادرات محصولات را در سرلوحه کار خویش قرار داده است.

لوگو سازمان 9203

کنترل پویان

شرکت کنترل پویان، مجموعه‌ای دانش‌بنیان و فعال در زمینه‌های طراحی، تامین،ساخت، مونتاژ، نصب و راه‌اندازی انواع سیستم‌های کنترل، قطع اضطراری، اعلان و اطفاء حریق و اتاق آنالایزر در صنایع مختلف از جمله نفت، گاز و پتروشیمی صنایع معدنی است.

 

 

 

ibko-Logo

گروه ایبکو

گروه  ایبکو در زمینه معادن و استخراج از آن ها فعالیت میکند،آنها پس از ماه‌ها بررسی، نرم افزار bizagi را مناسب‌ترین ابزار برای پیاده‌سازی فرایندها دیدند. این شرکت پس از آنکه فرایندهای سازمان خود را استخراج و مدلسازی نموده و سپس پیاده سازی کردند، یکی از اتفاقات بسیار مهمی که در پیاده سازی فرآیند های این شرکت افتاد این بود که ارتباط نرم افزار بیزاجی با oracle ازطریق کانکتورهای بیزاجی انجام شد و دو سیستم با هم انتقال داده انجام دادند.

qg52kziy.04c 180X180

مجموعه رستوران های شیلا

رستوران های زنجیره ای شیلا در سال ۱۳۷۸ به همت دانش آموختگانِ جوان رشته صنایع غذایی دانشگاه تهران افتتاح شد. اولین شعبه، مرداد ۷۸ در خیابان ولیعصر (تقاطع خیابان مطهری و خیابان فتحی شقاقی) راه اندازی شد. هدف از تأسیس این مجموعه ارائه ی غذایی با کیفیت و متمایز، همراه با تأمین رضایت و اطمینان مشتریان بود. رسیدن به این هدف به سادگی و بدون مطالعه و برنامه ریزی گسترده امکان پذیر نمی شد. از آنجایی که صنعت فست فود به صورت یک بخش تخصصی سابقه کمی دارد، بسیاری از زیرساخت های سیستمی و استاندارد های حرفه باید از ابتدا طراحی می شد.

لوگو زر

شرکت صنعتی زرماکارون

کشور پهناور ایران می‌‏تواند در جایگاه یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تولیدکنندگان غذا در جهان قرار گیرد، زیرا از مزیت‌‏های بی‏نظیری برخوردار است که کمتر کشوری تمامی آن‌ها را یکجا دارد. این سرزمین کشتزارهای مستعد با آب و هوای مساعد برای تولید انواع محصولات کشاورزی دارد، در عرصه تجارت بین‏ المللی و منطقه‏‌ای از موقعیت استراتژیک برخوردار بوده که زیرساخت‏‌های حمل و نقل ریلی سراسری همراه با دسترسی مناسب به آب‏‌های بین‏‌المللی، می‏‌تواند آن را در شرایط بسیار موثرتری نیز قرار دهد. 

 

 

Picture4

 گروه انتخاب

 گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با تاسیس شرکت حایرآسا کلید خورده است؛در حال حاضر این بنگاه‌ اقتصادی بزرگ، صاحب فراگیرترین و گسترده‌ترین زنجیره ارزش صنعت لوازم خانگی در غرب آسیا است با برخورداری از ۱۲ شرکت زیرمجموعه فعال خود در حوزه‌های تولید، فروش، لجستیک و خدمات پس از فروش در مساحتی بالغ بر ۳۰۰ هزار متر مربع فعالیت می‌کند.

 

 

afranet logo

شرکت افرانت

شرکت افرانت در سال ١٣٧۶ با هدف توسعه اینترنت و تجارت الکترونیک در کشور تاسیس گردیده است. طی این سال‌ها، افرانت توانسته است در ارائه خدمات پهنای باند اینترنت اختصاصی، خدمات دیتاسنتر، خدمات ابری و تجارت الکترونیکی خود را به عنوان شرکت پیشگام در خدمت‌رسانی به جامعه IT کشور معرفی نماید.این مجموعه با توسعه سه محیط توسعه و تست و پروداکت اقدام به پیاده سازی فرآیند های خود نموده است.

 

logo lg

فینیکس

داستان شکل‌گیری فینیکس از آنجایی آغاز شد که احساس کردیم کیفیت سرویس‌های موجود در حوزه‌ی معاملات ارزهای دیجیتال در ایران، بسیار کمتر از انتظارات کاربران اسـت؛ پس دست به کار شدیم تا سرویسی منطبق بر استانداردهای به‌روز جهانی و همچنین انتظارات معامله‌گرانِ حرفه‌ای بازار ارائه دهیم .

پس از نصب بیزاجی نسخه ۱۱.۲.۵.۰.۶۷۱ در این مجموعه , اموزش هایی جهت توسعه و پیاده سازی فرآیندها به مجموعه فوق داده شده است

کشت و صنعت دهخدا

کشت و صنعت دهخدا

شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخـدا در راستای سیاست های کلان اقتصادی و اجتماعـی کشـور و بمنظـور تأمیـن بخشـی از نیازهـای جامـعه و خصوصاً مـنطقه به مـواد غـذایی و سـایر مـواد استحصالـی از نیشکر و ایـجاد اشتـغـال و تولید با سرمایه گذاری بانکهای صادرات ایران و ملی ایران راه اندازی گردید .

 

 

 

صنایع الکترونیک زعیم

صنایع الکترونیک زعیم

زعیم یکی از پیشتازان عرصه مخابرات و فناوری اطلاعات است که با همت و جهد مهندسان و نخبگان این سرزمین تمامی تلاش خود را در اهتزاز و اعتلای پرچم مقدس کشور اسلامی و عزیزمان مصروف داشته و با انجام مگاپروژه های خصوصی و دولتی با تکیه بر دانش بومی توانسته است نتایج قابل تحسین و درخور توجهی در صنایع تحت حوزه فعالیت های خود ایجاد نماید.

 

 

Zarinpal min

زرین پال

زرین‌پال، اولین پرداخت‌یار پیشگامِ کشور است که با سبک و استانداردهای جدید، سرویس‌های پرداخت الکترونیک را برای کسب‌ وکارها ارائه کرده است. این شرکت بعد از یک تجربه ناموفق در پیاده سازی BPMS یک شرکت بومی، پلتفرم بیزاجی را به عنوان BPMS جایگزین انتخاب کرد.

پس از نصب و راه‌اندازی پلتفرم Bizagi، تیم فناوران خبره اقدام به طراحی فرآیند خرید اقساطی و بازارهای خرد در این مجوعه کرد.همچنین وب سرویس هایی جهت اتصال به درگاه پرداخت الکترونیکی برای این مجموعه نوشته شده است

03 BMC Right FA EN 1024x200 1

بهسازان ملت

شرکت بهسازان ملت در سال ۱۳۷۳ با هدف توانمندسازی بانک ملت در حوزه‌های مرتبط با فناوری اطلاعات تأسیس شد. این شرکت از بدو آغاز به‌کار خود، با تجهیز منابع و به‌کارگیری متخصصان مجرب در حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات و خدمات بانکی، تلاش گسترده‌ای را به منظور طراحی و توسعه‌ی انواع راهکارها و محصولات بانکی نوین به‌عمل آورد.

نرم افزار بیزاجی از سال ۱۳۹۹ در این مجموعه استقرار یافته است و در سال ۱۴۰۰ به آخرین نسخه بیزاجی ارتقا یافت.در حال حاضر فرآیندهای پشتیبانی واحد فناوری اطلاعات در نرم افزار بیزاجی پیاده سازی گردیده است.

 

 

 

گروه فاتح

گـروه فاتــــح

گـروه فاتــــح در جهت ایفای نقش موثر در پروژه های صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و صنایع معدنی کشور و پوشش جامع خدمات مرتبط با پروژه های صنعتی و انتقال تکنولوژی هـای نوین، با بیش از ۵۶۰۰ نفر پرسنل در قالب ۱۴ شرکت زیرمجموعه داخلی و ۵ شرکت خارجی در زمینه های طراحی و مهندسی ، ساخت، تامین کالا ، اجرا، نصب و راه اندازی، بهره برداری، نگهداری و تعمیرات، خدمات لجستیک دریایی و هوایی، تولید محصولات شیمیایی ، اکتشاف ، استخراج و فرآوری کانه های فلزی فعالیت می نماید و توانسته است در سـایه الطاف ایزد منان و همچنین تلاش و کوشش شبانه‌روزی پرسنل مجرب، به یکی از گروه‌های صنعتی برتر کشور تبدیل گردد.

 

 

vitana

گروه صنایع غذایی ویتانا

گروه صنایع غذایی ویتانا (سهامی عام) اولین تولید کننده بیسکویت و نان صنعتی در ایران فعالیت خود را از سال ۱۳۳۲ آغاز کرده و یکی از محبوب ترین و با ارزش ترین نام های تجاری ایرانی به شمار می رود. در حال حاضر این گروه صنعتی رهبر بازار بیسکویت کودک تحت نام تجاری "مادر" در ایران است. مردم ایران بیسکویت مادر را نوستالژیک، خاطره انگیز و یادآور کودکی می دانند. نان سوخاری ویتانا دیگر محصول نوستالژیک ویتانا، محبوب خاص و عام است

 

نرم افزار بیزاجی از سال ۱۳۹۸ در این مجموعه استقرار یافته است و در سال ۱۴۰۰ به آخرین نسخه بیزاجی ارتقا یافت.

arman

بیمه آرمان

شرکت بیمۀ آرمان از زمان تأسیس، از طریق انعقاد تفاهم نامه با سهامداران عمدۀ خود، امور بیمه ای بازار سهامداران خود را بر عهده گرفته و علاوه بر ارایه پوشش های بیمه ای به سهامداران عمده خود از جمله بانک ایران زمین و بانک گردشگری؛ سایر سازمان های بزرگ از جمله بانک مسکن، وزارت ارشاد، شرکت ایران خودرو، شرکت سایپا و بسیاری از سازمان ها و شرکت های فعال در استان های کشور نیز پوشش های بیمه ای خود را به شرکت بیمه آرمان واگذار کرده اند؛

نوشهر - لوگو

اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان

مجتمع بندری شهید رجایی ، با برخورداری از موقعیت منحصر به فرد جغرافیایی در نزدیکترین نقطه به تنگه هرمز و دهانه ورودی خلیج فارس، به دلیل فاصله کوتاه از مسیر اصلی تردد بین قاره ای کشتی ها ، با قرار گرفتن در محل تلاقی کریدور ترانزیتی شمال- جنوب ، مهمترین دروازه واردات و صادرات جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

Refedain-Logo

شرکت الرافدین

شرکت الرافدین یکی از شرکت های بین المللی در حوزه بازرگانی است که نمایندگی در کشور های عربی از جمله عراق و سوریه است.

نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که کلیه فرآیند های اصلی و پشتیبانی این شرکت در بیزاجی پیاده سازی شده است و با توجه به نیازهای این شرکت آن ها را به آپدیت کرده ایم و در حال توسعه فرآیند های خود بر بستر نرم افزار بیزاجی می باشند

فولاد مهر سهند

فولاد مهر سهند

شرکت فولاد مهر سهند در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کننده گان لوله و پروفیل فولادی کشور می باشد و در ۳۰ کیلومتری شمالغرب تبریز ، شهرک صنعتی سلیمی واقع گردیده است. عملیات اجرائی این کارخانه در زمینی به مساحت ۳.۵ هکتار در سال ۱۳۸۷ شروع و در اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۸ مورد بهره برداری قرار

پس از نصب و راه‌اندازی نرم افزار بیزاجی ، مباحث بسیار پیشرفته در نرم افزار به واحد IT و سیستم‌ها و روش‌های این مجموعه آموزش داده شد تا پیاده سازی فرآیند ها را در این سامانه انجام دهند.

 

 

bontech

هلدینگ فناوری بنتک

بنتک در آغاز پروژه‌ای بود در دل دانشکده کامپیوتر دانشگاه شریف، و بعدها به یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان عضو پارک علم و فناوری شریف بدل شد. هلدینگ بنتک بر آن است تا با تکیه بر خلاقیت و نوآوری، و دیجیتالی‌کردن فرآیندها، کیفیت زندگی ایرانی را افزایش دهد.

پس از نصب و راه‌اندازی نرم افزار بیزاجی در سال ۱۴۰۰ ، مباحث بسیار پیشرفته در نرم افزار به واحد  سیستم‌ها و روش‌های این مجموعه آموزش داده شد تا پیاده سازی فرآیند ها را در این سامانه انجام دهند.

 

 

 

یزد وزارت کار و امور اجتماعی

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در راستای عمل به وظایف و ماموریت های راهبردی خود در ارائه خدمت صادقانه به مردم شریف استان کارگران، کارفرمایان و تعاونگران و تشکلات کارگری و کارفرمایی استان تاسیس گردیده است.

تنظیم روابط کار بین کارگر و کارفرما، حفظ و صیانت از نیروی کار با رعایت موازین اسلامی و مصالح عمومی، بررسی، توسعه کارآفرینی و اشتغال و برآورد نیروی انسانی و فرصتهای شغلی، فراهم آوردن امکانات رفاهی و ارائه خدمات اجتماعی به کارگران، ارتقاء بینش اسلامی و آگاهیهای آنها توسعه کمی و کیفی تعاونی ها و سایر وظایف و ماموریت ها رسالت کلی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی را تشکیل می دهد.

instituteLogo

سازمان نقشه برداری

سازمان نقشه‌برداری کشور , سازمانی دولتی در ایران است. این سازمان در حوزه امور زیربنایی و زیرساختی فعالیت دارد و زیرمجموعه سازمان برنامه و بودجه است و به‌عنوان عالی‌ترین نهاد حاکمیتی کشور در امور اطلاعات مکانی شناخته می‌شود،

نرم افزار بیزاجی از سال ۱۳۹۹ در این مجموعه استقرار یافته است و در سال ۱۴۰۰ به آخرین نسخه بیزاجی ارتقا یافت.فرآیندهای پشتیبانی و اداری در این سامانه پیاده سازی گردیده است و طی زمانبندی های انجام گرفته به مرور  فرآیند سایر بخش ها نیز به بیزاجی منتقل می گردد

download 1

سامان صنعت پویا

این شرکت با هدف ایجاد یک مرکز تخصصی در زمینه ساخت ، تعمیر و تست شیرهای هیدرولیکی خاص و پیشرفته در سال ۱۳۷۳ در منطقه صنعتی اصفهان تاسیس گردید. و هم اینک به پشتوانه نزدیک به ربع قرن تجربه به عنوان تولید کننده شیرهای پروپورشنال ، سرو ولو ، شیرهای سفارشی و همچنین تعمیرکننده پمپ های هیدرولیکی شناخته می شود.کلیه محصولات تولید شده توسط این شرکت با نام تجاری SSPhydraulics به بازار ایران و صنایع مهم کشور عرضه می شود.

 

download 2

فجر پارسیان

با تفکری ژرف، حاصل تلاش، دانش و تجربه سی سال ماندگاری در صحنه وسیع تولید این مرز و بوم، بذر آن با گرد هم آوری نیروهای دانش آموخته و متخصص در جهت تعالی صنعت ملی، رونق تولید ملی و اشتغال زایی، با دستان توانمند موسس آن در دل خاک مادری نهاده شد تا ثمره ی این خدمت به نام و به کام سربلندی مردمان و سرزمینش گوارا گردد. با افتخار گفتنی است که در حال حاضر تولیدات این گروه از نقطه نظر کیفیت و قیمت، قابل رقابت با نمونه های مشابه خارجی بوده و محصولات این مجموعه به سراسر خاورمیانه صادر می گردد.

images

شرکت پلاستونیک

پلاستونیک تولید کننده ای پیشرو در صنعت قالبگیری دورانی در ایران است. تولیدات این شرکت طیف وسیعی از محصولات از قبیل اسباب بازی، صنعتی ، کشاورزی ، ذخیره آب و تصفیه فاضلاب را شامل می شود. پلاستونیک در سال ۱۳۸۵ در شهرک صنعتی شماره یک ساری (استان مازندران) تأسیس شد. 

ما موفقیت های خود را مرهون تعهد به حفظ بالاترین سطح کیفیت در تولید محصولات در این صنعت می دانیم.

download 4

بازرسی شاخه زیتون لیان

شرکت دانش بنیان بازرسی فنی و مجموعه آزمایشگاهی شاخه زیتون لیان با هدف بررسی کیفیت کالاهای تولیدی داخل کشور و کالاهای وارداتی و صادراتی، استقرار سیسـتم‌های کیفیـت در واحدهـای تولیدی، کمک به حسـن اجـرای استانـدارد، تأمین خواسته‌های مصرف کنندگان در خصوص کالاهای مصرفی

بهره‌مندی بهینه از محیط زیست و همکاری و مساعدت در جهت ارتقای سطح سلامت جامعه و امنیت غذا و بهداشت کشور در سال ۱۳۸۷ تأسیس گردید.

download 3

پترواکتان ایساتیس

شرکت پترو اکتان ایساتیس (سهامی خاص) فعالیت­های تکنولوژیک خود را از سال ۱۳۸۵ آغاز نمود. این شرکت تاکنون تحقیقات گسترده­ای در زمینه تولید انواع سیکاتیوها و خشک کن­های فلزی به انجام رسانده است. سایت تولیدی شرکت پترواکتان به منظور تولید کربوکسیلات­ های فلزی، مورد استفاده در صنایع رنگ و رزین، در سال ۱۳۹۰ به بهره­برداری رسید. این سایت به منظور تولید خشک کن­های پرمصرف در صنایع رنگسازی ساختمانی از جمله خشک کن­های کبالت، کلسیم و سرب راه اندازی شد وهمزمان با این اقدام، شرکت پترواکتان به عضویت پارک علم و فناوری یزد درآمد. 

download 6

سبک زندگی خلاق

فروشگاه اینترنتی آلین لند فعالیت خود را از سال ۹۹ آغاز کرده و با شروع فروش اینترنتی مجموعه کالای سوپرمارکتی متعهد شده است تا نیازهای مشتریان را در سراسر کشور برآورده کند. در آلین لند می‌توانید محصولات مورد نظرتان را اعم از خوردنی و آشامیدنی، آرایشی‌،بهداشتی و در مراحل بعدی لوازم خانگی،الکترونیکی،کالای دیجیتال،مد و پوشاک و ... را ضمن اطمینان از اصالت کالا، با بهترین کیفیت و اقتصادی ترین قیمت، با یک کلیک سفارش داده و با دقتی بی نظیر تحویل بگیرید. کسب اعتماد و رضایت مشتری اصلی است که بر روی آن تاکید داریم.

0ce294cf86a06a3ecc4f0985e045483a

شرکت پیام افزار پیک آسا

 

پیک‌آسا با استفاده از توان تخصصی حدود ۱۲۰ نفر از کارشناسان فعال در زمینه نرم‌افزار و مخابرات، به عنوان تولیدکننده تخصصی ایرانی در حوزه تلکام مشغول به فعالیت‌ بوده و از جمله شرکتهای دانش بنیان در حوزۀ فن آوری اطلاعات و ارتباطات است. این شرکت حوزه هایی نظیر فینتک، محتوا، هوشمند سازی و تحلیل داده را در صدر فعالیت‌های توسعه‌ای خود قرار داده است.

 

download 5

شرکت سهند آذرین

سهند آذرین یکی از بزرگترین کارخانجات ریخته گری و تولید قطعات صنعتی در منطقه شمال غرب کشور می باشد.این شرکت در سال ۱۳۸۰ و با تکیه بر پیشینه ۳۵ ساله موسسان آن تاسیس شده و هم اکنون در طراحی، ساخت مدل و تولید قطعات صنایع ریلی، صنعت خودروسازی (سواری و تجاری)، ماشین آلات کشاورزی و تراکتور، جرثقیل، لوازم خانگی، صنعت آب و برق و قطعات ماشین آلات صنعتی فعالیت گسترده دارد.

 

 

download

شرکت پارسا پلیمر

مؤسسین شرکت «پارسا پلیمر شریف» در پی فعالیت‌های تحقیقاتی در زمینه ترکیبات پیشرفته پلیمری با سابقه بیش از پانزده سال، در سال ۱۳۸۶ با هدف گسترش فعالیت­‌های صنعتی دانش محور اقدام به تاسیس شرکت نمودند. به همین دلیل دفتر شرکت در مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف مستقر شد تا بتواند تعامل خوبی با جامعه علمی کشور داشته باشد. فعالیت تولیدی این شرکت در اواخر سال ۱۳۸۷ با راه‌­اندازی یک خط تولید آغاز شد. ظرفیت تولید شرکت پارسا پلیمر شریف در سایت‌های این مجموعه بیش از ۴۵۰۰۰ تن در سال می­‌باشد.

 

 

 

 

1567358233 1667205715

آب و انرژی پاسارگاد

شرکت مهندسی تجهیزات صنعت آب و انرژی پاسارگاد(PWE) خدمات خود را در حوزه های زیر ارائه می نماید: - مشاوره و طراحی: در زمینه های شبکه­ های آبیاری و زهکشی، تجهیزات اندازه­ گیری و تله متری در کانال های باز، لوله ­ها، سدها، تصفیه خانه­ های آب و فاضلاب و ایستگاه های پمپاژ - بهره برداری و نگهداری: در زمینه های شبکه­ های آبیاری و زهکشی، تجهیزات اندازه ­گیری و تله متری در کانال های باز، لول­ه ها، سدها، تصفیه خانه های آب و فاضلاب، ایستگاه های پمپاژ، تأسیسات الکتریکی و پست های برق - تست و راه اندازی: در زمینه تأسیسات الکتریکال، ایستگاه های پمپاژ، تجهیزات دبی سنجی و ابزار دقیق، تصفیه خانه ­ها و کلیه ادوات الکتریکال نظیر کابل، ترانسفورماتورهای MV-LV، ژنراتورهای تابلوهای MV-LV، خطوط انتقال و سیستم ارتینگ و … - نظارت و بازرسی - خدمات بازرگانی

download

صنایع آلومینیوم جنوب

مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب که در زمینی به مساحت ۲۰۰ هکتار در کیلومتر ۸ جاده لامرد – خنج و در منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر لامرد احداث گردیده است.
واحد اصلی کارخانه عبارتند از : واحد انرژی ، واحد احیا، کارگاه آند سازی و کارگاه ریخته گری .
عمده مواد مصرفی کارخانه پودر آلومینا، کک کلسینه شده و قیر می باشد و محصولات شرکت عبارتند از: شمش آلومینیوم ، بیلت و اسلب.
در این مجتمع از تکنولوژی ۴۳۰ کیلو آمپر با راندمان ۹۴ درصد که از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا می باشد استفاده شده است.
مزیت آمپراژ بالا در خطوط تولید آلومینیوم، علاوه بر افزایش تولید در واحد زمان، کاهش میزان سرمایه گذاری و نهایتاً دستیابی به تولید اقتصادی تر می باشد.

 

 

 

logoNDF

شرکت حفاری شمال

شرکت حفاری شمال به عنوان یک شرکت پیشرو در حوزه صنعت حفاری چاه‌های نفت و گاز بر اساس چشم‌انداز تدوین شده شرکت، راهبردهای مهمی را تدارک دیده و توانسته‌است گام‌های مهمی در حوزه کسب سهم شایسته از بازار حفاری ایران بردارد.

نرم افزار بیزاجی نسخه ۱۱.۲۵.۶۸۷ در سال ۱۴۰۰ توسط شرکت فناوران خبره لوتوس در شرکت نصب گردیده است. پس از نصب و راه اندازی اولیه ,مباحث پیشرفته جهت اتصال به powerBi آموزش داده شد.

images 1

ارکید فارمد

شرکت ارکید فارمد در سال ۱۳۹۳ با هدف مارکتینگ مدرن داروهای ایرانی با کیفیت و های-تک تشکیل شد و اکنون با بیش از ۳۵۰ نیروی جوان و متخصص یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه مارکتینگ محصولات دارویی به شمار می‌رود. بازاریابی و فروش داروهای بیولوژیک و High-Tech، تحلیل بازار دارویی کشور و ایجاد زیرساخت‌های تکنولوژیک مبتنی بر دیتا عمده فعالیت‌های شرکت ارکید فارمد را تشکیل می‌دهد.

 

Keilatagline

شرکت پخش کیلا جنوب

شرکت پخش کیلا جنوب در سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را در زمینه پخش مواد غذایی و بهداشتی، در کلیه کانال های فروش با تمرکز بیشتر بر خرده فروشی آغاز نموده و در سال های اخیر با رویکرد خدمات فروش هیبرید و لجستیک (۳PL/4Pl) در بخش های مویرگی و فروشگاه های مدرن (زنجیره ای) ادامه می دهد.

 

 

 

cq5dam.web .400.400

گلنان پوراتوس

در ۱۰۰ سال گذشته، گروه پوراتوس با شور و اشتیاق فراوان برای نوآوری و پیشرفت مداوم در کلیه امور گام برداشته است. ارتباط نزدیک با شما مشتریان عزیز، همواره الهام بخش ما در مسیر این پیشرفت های فراتر از حد انتظار بوده است. پوراتوس به عنوان یک شرکت خانوادگی بر این باور است که اثرات ناشی از ایفای مسئولیت‎های اجتماعی در سطح جهانی فراتر از ارزش‎های اقتصادی آن می‎باشد. به همین دلیل است که ما تعهدات روشنی در ۱۰۰ سال گذشته و همینطور قرن های پیش رو برای کشاورزان، تامین کنندگان، کارکنان پوراتوس و همینطور برای جوامعی که در آنها حضور داریم، میراث گذشته محصولاتمان، سلامتی و تندرستی مشتریان، مصرف کنندگان و در نهایت برای کره زمین داریم. از شما برای صد سال گذشته متشکریم، بیایید تا این جادوی ۱۰۰ ساله را ادامه دهیم. 

logo

صنعت غذایی کورش

شرکت معدن نگار نوین در سال ۱۳۷۷ توسط جمعی از اساتید دانشگاهی و متخصصین معدن تأسیس گردید. از زمان بدو تأسیس در پروژه های زمین شناسی و معدنی فعالیت داشته است. در سال۱۳۸۲ و پس از اخذ مجوز لازم از معاونت اسلحه و مهمات، شروع به فعالیت در زمینه ارائه خدمات مواد ناریه (مهندسی انفجار) نموده و تاکنون در بیش از۴۰۰ پروژه در سطح کشور اقدام به عملیات حفاری، آتشکاری، استخراج مواد معدنی، حفر تونل و ترانشه نموده است. به دلیل برخوردار بودن از اعضاء هیأت علمی دانشگاههای معتبر کشور در بدنه سهامداری خود، در ارتقاء سطح همکاری دانشگاه و صنعت و تعریف و اجرای پروژه های تحقیقاتی گامهای موثری برداشته، بطوریکه ضمن ارائه خدمات مشاوره به شرکت ها و سازمان ها، زمینه انجام تعدادی پایان نامه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری فراهم گردیده است.

ClinicLalehWebOpt

کلینیک زیبایی لاله

مرکز تخصصی کاشت مو و کاشت ابرو لاله در چند سال گذشته با بیشترین تعداد عمل کاشت ابرو در ایران، نام خود را در جایگاه اول جذب و رضایت مراجعین محترم متقاضی کاشت ابرو و کاشت مو قرار داده است. 

کاشت مو و ابرو در کلینیک تخصصی لاله با بهترین کیفیت و به روزترین متد کاشت مو در جهان در یک جلسه با کمترین میزان ریزش در میان دیگر کلینیک های کاشت مو همراه است.

wallex-WebOpt

صرافی ارز دیجیتال والکس

صرافی ارز دیجیتال والکس از اولین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی برای خرید ارز دیجیتال است. با ارائه خدمات متنوع و پشتیبانی ۲۴ ساعته، پلتفرمی امن برای مبادلات ارزهای دیجیتال را در اختیار شما قرار می‌دهد. صرافی والکس با بیش از پنج سال سابقه در حوزه کریپتوکارنسی با جلب اعتماد کاربران عزیز توانسته است به پیشرفته ترین و معتبرترین پلتفرم مبادلات رمزارزها در ایران تبدیل شود.