فیلم آموزش نرم افزار بیزاجی

تیم نرم افزاری شرکت فناوران خبره لوتوس-BPMExpert– در راستای مسئولیت اجتماعی خود و به‌منظور تکمیل زنجیره ارزش محصولات خود و  افزایش سطح دانش شرکت ها در استفاده بهینه از مفاهیم و استاندارد مستند سازی فرآیند ها و نرم افزار Bizagi BPMS اقدام به تالیف و ترجمه  فیلم های آموزشی نرم افزار بیزاجی این حوزه نموده است.

 

جهت دریافت فیلم   آموزشی نرم افزار بیزاجی با تدریس کارشناسان BPM؛ با شماره تماس بگیرید. مدت این آموزش۲ ساعت و شامل موضوعات متنوع می باشد. همچنین با تهیه این مجموعه می توانید از خدمات پشتیبانی جهت پاسخگویی به سوالات خود بهره مند شوید.

همچنین می توانید آخرین ورژن های نرم افزار بیزاجی فارسی (با تاریخ و ماژول های فارسی) را از ما بخواهید. نرم افزار بیزاجی ؛ بر اساس نظرسنجی های معتبر، یکی از بهترین سیستم های پیاده سازی BPM در دنیا می باشد و با توجه به نبود بستر فروش و پشتیبانی در کشور (بابت مسائل تحریم)؛ امکان تهیه نرم افزارهای کرک شده- فارسی شده – و پایدار بهره مند شود.

جهت دریافت نرم افزار Bizagi فارسی؛ میتوانید با ما تماس بگیرید؛ تیم کارشناسان BPM با تجارب ارزنده در طراحی، پیاده سازی ، پشتیبانی و مشاوره و آموزش  ؛ آمادگی دارد در سراسر کشور خدمات حرفه ای را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

در صورت تهیه این دوره ادامه آموزش های نهیه شده را با تخفیف ویژه تهیه میکنید.
جهت تهیه این دوره به فروشگاه آنلاین سایت مراجعه فرمایید.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *