نرم افزار processmaker

معرفی ProcessMaker 4: یک بستر iBPMs برای شرکتهای آینده محور

طبق گزارش سایت ProcessMaker.com اولین پلت فرم نرم افزار هوشمند مدیریت فرآیند کسب و کار (iBPMS) پلت فرم شرکت پروسس میکر می باشد که در ورژن ، ProcessMaker 4 ارائه گردیده است.   راه اندازی این ورژن ProcessMaker 4   در ژانویه سال ۲۰۲۰ اعلام شده است.

ProcessMaker چیست؟

ProcessMaker یک پلت فرم Low-Code مدیریت و هوشمند مدیریت فرآیند کسب و کار (iBPMS) است. این نرم افزار برای شرکتهایی ساخته شده است که می خواهند به تحول دیجیتالی دست یابند و در آن بمانند. ProcessMaker مردم ، فرایندها و سیستم ها را برای ساخت سازمان های قدرتمند و با آینده مقاومتی سازماندهی می نماید.

آخرین نسخه پروسس میکر به کاربران و توسعه دهندگان مشاغل به طور یکسان این امکان را می دهد تا از ابزارهای  اتوماسیون گردش کار استفاده کنند تا به صورت دیجیتالی هر شغلی را برای موفقیت متحول سازند. ProcessMaker 4 از ویژگی های محبوب BPM و گردش کار استفاده می کند و دارای قابلیت های جدید و ظریف در قدرتمندترین پلتفرم جدید است.

برخی از ویژگی های جدید پروسس میکر ۴

موتور فرآیند ساز سازگار کامل با استاندارد BPMN 2.0

با استفاده از عناصر استاندارد BPMN 2.0 ، هر گردش کار را در هر صنعت طراحی و خودکار می کنیم. این المان ها به راحتی می توانند برای افزایش درخواستها ، پیروی از قوانین پیچیده تجارت و ادغام نرم افزارهای خارجی تنظیم شوند.

صفحه ساز

کاربران تجاری در طراحی می توانند فرم های دیجیتالی را با استفاده از کنترل های بصری  طراحی کنند تا در هر چند دقیقه بتوانند یک فرم را ایجاد کنند ، کدگذاری را به دست متخصصان واگذار می کنند. توسعه دهندگان می توانند لایه هایی از کد را به فرم ها اضافه کنند تا محاسبات پیچیده ، اعتبارسنجی داده ها و طراحی منحصر به فرد ، ورود داده های دستی و خطای انسانی در مکان متعلق به آنها – در گذشته – قرار دهند.

درخواست های قابل پیگیری

در ProcessMaker 4 شما میتوانید درخواست های خود را به آسانی پیگیری نمایید. با نگاهی به افرادی که در حال حاضر روی یک درخواست کار می کنند ، وضعیت درخواست خود و اینکه در آن درخواست در کجای گردش کار فرآیند شما واقع شده است اطلاعات کسب کنید.  زمان واقعی در بالای درخواست های خود قابل مشاهده می باشد.

مدیریت SLA

مدیران ارشد و مدیران میانی می توانند گزارشهای سفارشی ایجاد کنند تا بطور خودکار هر اطلاعات درخواست را ردیابی کنند و اعلان های خودکار را درباره تغییرات در فواصل زمانی مشخص ارسال کنند. این امر باعث می شود که بتوانید SLA ها را حفظ کنید و پیشرفت هر بخش را ردیابی کنید. اکنون می توانید در صدر وظایف فوری قرار بگیرید تا بتوانید هر دو کار را به نحو احسن مدیریت کنید.

نرم افزار processmaker
نرم افزار processmaker

ویژگی نسخه بومی شده BPMExpert

  • فارسی سازی و راست چین نمودن پرتال

  • شمسی سازی تاریخ

جهت دریافت دموی رایگان نرم افزار با ما از طریق فرم ذیل در ارتباط باشید

باعث افتخار ماست تا بتوانیم به شما در مکانیزاسیون فرآیند های سازمانتان، کمک کنیم.

کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت.

 

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *