فیلم آموزشی مدل سازی فرآیند در بیزاجی

یکی از نکات مهم در موفقیت پیاده‌سازی نرم افزارهای BPMS محتوای آموزشی مناسب است که شرکت بیزاجی در تدوین مستندات آموزشی برای متخصصان و کاربران محصولات خود، محتواهای آموزشی مناسبی در قالب‌های مستندات مکتوب و ویدئوهای آموزشی تهیه کرده است.

تیم آموزشی شرکت فناوران خبره لوتوس با نام تجاری BPMExpert در راستای مسئولیت اجتماعی و به منظور و هدف افزایش دانش فنی افراد اقدام به دوبله فارسی محتوای آموزشی شرکت بیزاجی کرده است.

گروه نرم افزاری شرکت فناوران خبره لوتوس-BPMExpert به‌منظور تکمیل زنجیره ارزش محصولات خود، علاوه بر ارائه نسخه بومی‌سازی شده Bizagi Studio اقدام به دوبله تخصصی آموزش این نرم‌افزار نموده تا پاسخگوی نیاز متخصصان و کاربران این محصول باشد.

 این دوره آموزشی مربوط به نکات مدلسازی فرایند اجرایی با استاندارد BPMN در Bizagi studio است. مدلسازی فرایندهای اجرایی در بستر BPMS نکات متفاوتی نسبت به مدل‌سازی در نرم افزارهای تحلیلی مانند Visual Paradigm دارد که در این فصل به طور تفضیلی به آن پرداخت شده است. این دوره توسط بیزاجی تولید گردیده و بسیاری از نکات اجرایی از بررسی مفهومی نمادهای خاص استاندارد BPMN تا ملاحظات نقشه‌های اجرایی فرایند، با ذکر مثال به تفصیل شرح داده است. این دوره نه تنها برای افراد مبتدی نقطه شروع مناسبی است بلکه نکات اجرایی آن برای متخصصان این حوزه کاربردی خواهد بود.

فیلم آموزشی مدل سازی فرآیند در بیزاجی

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *