Untitled 1

تفاوت ورژن های نرم افزار بیزاجی


تفاوت ورژن های نرم افزار بیزاجی

در مطلب قبلی در وب سایت جند نمونه ساده از تفاوت های نرم افزار بیزاجی دو ورژن ۹ و ۱۱ را مورد بررسی قرار دادیم که یکی از آنها Experience یا تجربه کاری بود در این مقاله سعی داریم به صورت مختصر و مفید این مطلب را خدمت شما اراده دهیم.

البته شایان ذکر است که دیگر تفاوت ها در مقالات بعدی ارائه خواهد شد.

شاید برای شما در طراحی فرآیند ها اتفاق افتاده باشد که نیاز داشته باشید تا به افراد خاصی دسترسی های خاصی داده تا بتوانند جدای از فرآیند تغییراتی در داده ها از طریق فرم ها به وجود آورند به این افراد در نرم افزار بیزاجی افراد کلیدی یا Placeholders گفته می شود که برای انجام این تیپ کار ها مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

در ادامه به توضیح این مطلب خواهیم پرداخت.

بررسی اجمالی

تجربه طراحی مفهوم گرا است برای ارائه یک تجربه منحصر به فرد برای هر یک از کاربران نهایی خود بدون ساختار سازمان شما می باشد.

فرآیندهای غیرمتمرکز آنهایی هستند که شما ممکن است بعنوان غیر روتین، بسیار غیرقابل پیشبینی یا پویا فهرست بندی کنید، عمدتا به این دلیل که پیش از آن مشخص نیست که در حین انجام فرآیند، حوادث مشخص شده و به اطلاعات موجود بستگی دارد. آنها شامل یک کارگر دانشمند می شود که تصمیمات آگاهانه را تعیین می کند که روند اقدام هر مورد را مشخص می کند. این کارگران دانش نیاز به یک پورتال کاری دارند که به صورت پویا به نیازهای خود و شرایط روزمره تطبیق کنند.

در فرایند بدون ساختار، کار دانش / تخصص انجام می شود، در مقایسه با کار روزمره / عملیاتی که در فرایندهای ساختاری کاربرد دارد.

نمایش طراحی تجربه یک دیدگاه اضافی به دو دیدگاه اصلی سنتی برای پردازش مدل ( دیدگاه جادوگر و نمای کارشناس ) است.

از طریق طراحی تجربه شما قادر خواهید بود تا بیشترین بهره را ببرید: توانمندسازی کارکنان دانش، ارائه یک تجربه کاربری شخصی و استفاده از قابلیت های متنی، از جمله دیگر موارد می باشد.

 

به خاطر داشته باشید که دیدگاه Wizard Bizagi استودیو هنوز بسیار مناسب است اگر پرونده های کسب و کار شما شامل فرآیندهای ساختار یافته باشد و نیازی به تجربه کاربر نهایی خود را به عنوان کارکنان دانش شخصی نیست.

 

مدیریت اطلاعات در بیزاجی ۱۱

این ویژگی به کاربران امکان دسترسی به اطلاعات به طور مستقیم را می دهد و آن را مدیریت می کند. یا به صورت پویا فرآیندهای کمکی یا وظایف را فعال می کند، بدون اینکه این کار را از طریق یک فرایند که قبلا طراحی شده انجام دهید.

این امکان فراهم می کند که یک پلت فرم که از شما می خواهد پورت Work را با توجه به انواع مختلف کاربران و نیازهای آنها طراحی کنید.

مفاهیم طراحی تجربه

  1. ۱. کارگران دانش (Knowledge workers)

 بیزاجی ۱۱ یک پورتال کاری را ارائه می دهد که کارکنان دانش را قادر می سازد تا تصمیمات آگاهانه ای مانند زمان شروع یک روند یا به روز رسانی داده ها، افزایش چابکی و بهره وری داشته باشند.

کارکنان دانش از کاربران نهایی هستند که براساس تجربه و اطلاعات اطرافشان تصمیم می گیرند و تصمیمات قابل توجهی در کار روزانه خود دارند. ماهیت فرایندهایی که آنها درگیر آن هستند بسیار سازمان یافته نیستند زیرا جریان های مختلف در طی اجرای این فرآیند بوجود می آیند بر اساس اطلاعات و تصمیمات گرفته شده.

بیزاجی  کارشناسان دانش را به همه اطلاعات و گزینه های پویای مربوطه در هر شرایطی برای آنها می دهد تا تصمیمات مهم را در بگیرند.

نمونه های معمول کارگران دانش عبارتند از: دکتر، وکیل یا مدیر پشتیبانی فنی می باشند.

 

  1. شخصی سازی(Personalization)

بیزاجی  ۱۱ به شما امکان می دهد یک تجربه منحصر به فرد برای هر یک از کاربران نهایی خود ایجاد کنید.

پورتال کار به صورت اتوماتیک با درک این که این کاربران چه هستند: آنچه آنها می خواهند و آنچه که آنها به طور معمول نیاز دارند، سازگار است.

 

  1.  راه حل متنی(Contextualized Solution)

با این گزینه  هر کاربری ممکن است راه اندازی کند ،داده های مرتبط و درگیر زا به صورت خودکار تزریق نماید در فرایند جدید، یک فرم یا یک قانون کسب و کار.

پورتال کار به صورت پویا به هر تغییری در وضعیت هر فردی، ارائه گزینه ها و ویژگی هایی که به وضعیت فعلی آنها حساس است و داده های زمینه را دوباره استفاده می کند، برای جلوگیری از نیاز به اطلاعاتی که قبلا داده شده است، ارائه می شود.

 

 

منبع : سایت بیزاجی

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *