فروش نرم افزار بیزاجی (فروش نرم افزار Bizagi) (بدون محدودیت کاربران)

مدیریت فرایند کسب و کار یکی از مهم ترین قدم های لازم برای طراحی، بازطراحی، مستندسازی و ارزش گذاری فرایندها جهت رسیدن به اهداف سازمان است. نرم افزار بیزاجی (Bizagi) از شاخص ترین نرم افزارهای این حوزه بر اساس مدل سازی فرایند کسب و کار است. عصر حاضر عصر اطلاعات است. توانمندی تصمیم گیری بر اساس انبوه اطلاعات موجود، کار بسیار دشواری است و هدف اساسی مدل سازی، ارائه شمایلی کاربردی برای تصمیم گیری است.

ویژگی های نرم افزار بیزاجی

نرم افزار بیزاجی نیز از جمله ابزارهای مهم برای مدیریت این فرایند از طریق رسم مدل فرایند کسب و کار است. مهم ترین اهمیت استفاده از این نرم افزار، ارائه الگوی دقیق و جامع برای کنترل و تنظیم فرایند کسب و کار در راستای اثربخشی سازمان است.  این نرم افزار تا ۲۰ کاربر رایگان است و میتوانید آن را از وب سایت www.bizagi.com دریافت نمایید. این نرم افزار دارای نسخه ی فارسی شده و بدون محدودیت در تعداد کاربران نیز می باشد که میتوانید تهیه نمایید.

 

جهت دریافت نرم افزار Bizagi فارسی؛ میتوانید با ما تماس بگیرد؛ تیم کارشناسان BPM با تجارب ارزنده در طراحی، پیاده سازی ، پشتیبانی و مشاوره و آموزش  ؛ آمادگی دارد در سراسر کشور خدمات حرفه ای را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *