فیلم آموزشی فرآیند چیست؟
در سری آموزش های مدیریت فرآیند های کسب و کار در این ویدئو به بررسی دقیق فرآیندو مفهوم آن خواهیم پرداخت.
در ویدئو قبلی به بررسی GateWay ها در BPMN پرداختیم.
در این ویدئو قصد داریم نشان دهیم که روند کار چیست. شرکت ها باید تلاش خود را در جستجوی مشتریانی که سطح رضایت بالایی دارند ، از طریق پاسخ سریعتر و بهتر به پیشنهادات و شکایات خود متمرکز کنند. با رشد یک کسب و کار ، تعداد زیادی قبض برای پردازش روزانه می تواند به یک کار اساسی و پیچیده تبدیل شود. حسابهای قابل پرداخت از طریق اعتبار سنجی و تأیید پذیرش فاکتور از شما پشتیبانی می کنند. حوزه منابع انسانی برای یافتن شخصی با مهارت ، توانایی ، تجربه و دانش برای پر کردن جای خالی نیاز به انجام فعالیت های مختلف دارد. اینها نمونه هایی از فرایندها در شرکتها است که فرآیندها نشان دهنده عملکرد درون یک شرکت است. من دریک شرکت یا سازمان وظیفه خود را برای دستیابی به اهداف خود انجام می دهم. همچنین ، این نشان دهنده یک تحول است ، زیرا برخی از ورودی ها به برخی از خروجی ها تبدیل می شوند که به طور معمول خدمات یا محصولاتی هستند که باید به مشتری تحویل داده شوند. طبق BPM و استانداردها ، فرآیند مجموعه فعالیتهایی است که در داخل یک سازمان یا در سراسر سازمانها انجام می شود. در مثال های قبلی روند درخواست ها و شکایات، سازمان را قادر می سازد تا پاسخ های بهتری به پیشنهادات و شکایات مشتری ارائه دهد ، بنابراین بهبود خدمات مشتری و فرایندهای قابل پرداخت به شرکت ، شرکت را قادر می سازد تا فاکتورها را سازماندهی و پردازش کند ، زمان پردازش را کاهش دهد و از فرآیند استخدام و انتخاب اطلاعات نادرست جلوگیری کند. یک شرکت را قادر می سازد بهترین افراد موجود در بازار را جذب و نگه دارد. اینها نشان دهنده عملیات و تحولات از طریق یک سری فعالیتهایی است که به اهداف خاصی رسیده اند.
در ادامه این ویدئو را مشاهده خواهید کرد.
دیدگاهی یافت نشد