ارتقا نرم افزار بیزاجی

بیزاجی نسخه های جدید را به صورت دوره ای با ویژگی های جدیدی زیادی تولید میکند. قویا پیشنهاد می شود که پروژه های خود را به جدیدترین نسخه ، ارتقا دهید، پس از ارتقا نرم افزار بیزاجی شما میتوانید از کلیه ویژگیهای جدید، پیشبردهای عمده ، رفع باگ ها و  ارتقا ها ی بیزاجی لذت ببرید.
ارتقا نسخه بیزاجی یک رویه ساده بوده و تمامی مراحل توسط بیزاجی استودیو همراهی میشود. توصیه می شود که به صورت دوره های نسخه ی پروژه ی خود را ارتقا دهید.
سوال اکثر مشتریان ما این موضوع هست ،چرا باید به نسخه ۱۱.۲.۵ مهاجرت کنیم ؟در این مقاله به بررسی و توضیح علل نیاز به ارتقا صحبت میکنیم

  1. یکی از دلایل اصلی این انتقال اضافه شدن ویژگی ها متمایز در این ورژن است که در مقاله بروزترین ورژن نرم افزار بیزاجی در ایران با قابلیت های فوق العاده
    به بررسی برخی از آن ها پرداختیم.
  2. دلیل اصلی بعدی رفع مشکلات آزار دهنده ورژن ۱۱٫۲٫۴
    • در ورژن قبلی نرم افزار سرویس زمانبندی که در اجری المان های تایمر و برخی از سرویس ها کاربرد دارد به درستی کار نمیکند.
    • در ورژن قبلی نرم افزار (۱۱٫۲٫۴) در قسمت تعریف تقویم کاری امکان تغییر روزهای تعطیل هفته وجود ندارد و این باعث بروز مشکلات متعددی در گزارشات BAM و تعریف KPI های زمانی و … شده است.

WorkingTime8

 

    • برخی از توابع در query Form ها در این نسخه از نرم افزار به درستی کار نمی کند.
    • نسخه ۱۱٫۲٫۴ استفاده شده در ایران مربوط به یک سال و نیم گذشته است و این رو به روز نگه داشتن نرم افزار شما را از مخاطرات امنیتی مصون نگه میدارد.

۳. برای به روز رسانی نرم افزار بیزاجی نیاز به آپدیت مرحله ای نرم افزار(به عنوان مثال برای آپدیت به نسخه ۱۱٫۲٫۵ ابتدا باید نرم افزار تا نسخه ۱۱٫۲٫۴ آپدیت شده و کلیه فرآیند ها به نسخه مربوطه به روز شوند تا امکان آپدیت به نسخه ۱۱٫۲٫۵ فراهم باشد) می باشد از همین رو به روز نگه داشتن نرم افزار امری حیاتی جهت به روز آوری های بعدی نرم افزار است.
از همین رو شرکت فناوران خبره لوتوس با بهره مندی از دانش فنی و متخصصان خود اقدام به بومی سازی نرم افزار بیزاجی نسخه ۱۱٫۲٫۵ برای اولین بار در ایران نموده است.

 

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *