فیلم آموزشی BPM چیست؟

ما قصد داریم درفیلم آموزشی BPM چیست؟ تعاریف و مزایای BPM را ارائه دهیم. در یک سازمان سنتی ، سلسله مراتب های عمودی ساختار آن را تعریف می کنند. این ساختار ما را قادر می سازد تا افراد و کارهای آنها را سازماندهی کنیم. به طور معمول ، هر بخش به دنبال دستیابی به اهداف خود است. با این حال ، خدمات نهایی یا محصول ارائه شده به مشتری نتیجه تعامل بین بخش های مختلف است ، برخی از ورودی ها از طریق فرایندها به محصولات و خدمات تبدیل می شوند.

مهمترین فرایندها از این بخش های عمودی عبور می کنند. برخی از سوالات مهم در مورد این دیدگاه سنتی می تواند این سوالات باشد:

  • فرایندهایی که دنبال می شوند و قوانین کسب و کار از ساختار درست ما پیروی می کنند ؟
  • آیا نظارت بر عملکرد فرآیندهای سازمان آسان است؟

وقتی سازمانها به بخش های عمودی فرآیند اهمیت بیشتری می دهند ، موانع ای ایجاد می شوند ، زیرا هر بخش دید جزئی(نسبت به سایر بخش ها) دارد. آنها فقط اقدامات انجام شده توسط خود را می فهمند. اهداف خاص مربوط به هر حوزه و بخش ،بیشتر از هدف کلی اهمیت پیدا می کنند ، شاخص ها اهداف فردی و عملکرد کلی بخش را اندازه گیری می کنند، بنابراین تصمیمات معطوف به حل مشکلات فردی است.

وقتی سازمانی به سمت فرآیندها سوق داده می شود ، فعالیت آن حول فرآیندهای آن متمرکز می شود. بخش های عمودی هنوز برای سازماندهی افراد مهم هستند. با این حال ، مدیریت به سمت مدیریت فرایندها معطوف شده است. درک سازمان مبتنی بر فرآیندها است و بنابراین صاحبان فرآیند نقش مهمی را هنگام تفسیر شاخص ها ایفا می کنند. صاحبان فرآیند ، فرایندها را از ابتدا تا انتها درک می کنند. بنابراین درک آنها از شاخص های فرآیند کل عملیات را در نظر می گیرد. بنابراین ، صاحبان فرآیندها برای دستیابی به اهداف کلی مدیریت فرآیند کسب و کار سازمان تصمیم گیری می کنند .BPM فلسفه ای است که هدف آن بهبود کارایی از طریق مدیریت فرآیند است.

این فرایندها باید بصورت خودکار و بصورت مداوم مدلسازی و بهینه سازی شوند و به طور مداوم BPM از شرکتهای متمرکز در فرایندها پشتیبانی می کند ، BPMابزارهایی برای تسهیل تصمیم گیری ، مدیریت ، کنترل عملیات و اتوماسیون به روشی ساده و یکپارچه در اختیار آنها قرار می دهد.

اصطلاح مدیریت فرآیندهای کسب و کار به درک و فهم اجرا، طراحی و بهینه سازی فعالیت های کسب و کار یک شرکت اشاره دارد که شامل افراد ، سیستم های فرآیندی و استراتژیک است.

bpms یک راه حل مبتنی فناوری اطلاعات یا IT است که از استراتژی BPM در یک سازمان یا شرکت، که متمرکز بر فرآیندها است پشتیبانی می کند. این فرآیند شامل کلیه فرآیند های کسب و کاراست و قابل نظارت است. اطلاعات بیشتر را می توان در زمان واقعی جمع آوری و تجزیه و تحلیل کرد. فرآیندهای کسب و کارو IT کاملاً تلفیق شده اند.

بنابراین BPM نشان دهنده عملکرد بالا برای سازمانها است.

BPM راه حلی است که به شرکتها جهت مسیر دهی فرآیندها کمک می کند. این ابزار ،مواردی را فراهم می کند که مدیریت کار و عملکرد فرآیندهای BPM را قادر می سازد تا موارد ذیل را انجام دهند

  • در زمان واقعی مدل سازی و خودکار سازی فرایندها را انجام دهند ،
  • منطق کسب و کار را برای مدیریت و بهبود فرایندهای شما به دست آورند.
  • شاخص های فرآیند در زمان واقعی گرفته شوند.

 BPM مدیران را قادر می سازد تا در زمان مناسب اقداماتی را که باید برای رسیدن به اهداف خود دنبال شوند ، تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری کنند.

BPM نشان دهنده مدیریت زمان واقعی است. این امر منجر به کاهش هزینه ها در طول فرآیند ، افزایش قابلیت ها ،مدیریت ریسک، همسویی بین حوزه کسب و کار و IT، بهبود مستمر می شود. سرانجام ، استراتژی BPM ، ایجاد یک لایه فرایند را قادر می سازد ، که منابع انسانی و فناوری را به منظور ارائه خدمات و محصولات بهتر به مشتریان در زمان و مکان مناسب برای مدیریت سازمان توسط افراد با استفاده از فناوری ، ادغام کند.

در ادامه این ویدئو را مشاهده خواهید کرد.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *