مشتریان بین المللی بیزاجی(مشتریان بین المللی Bizagi)

راز موفقیت بیزاجی (Bizagi) را می توان از مشتریان بزرگ آن دریافت که در تمامی صنایع و در سراسر دنیا گسترده شده اند. سازمان هایی که موفقیت خود را با بهره گیری از قابلیت ها آن گره زده اند. شنیدن اسامی این مشتریان، نیز می تواند مسیر جستجوی انتخاب نرم افزار BPMS را کوتاه کند و اکنون به سادگی بیزاجی را برگزنید.

حال به این مشتریان اشاره می کنیم:

آدیداس (Adidas) :

تولید کننده پوشاک جهانی فرآیند های خود را در رابطه با ۵۰۰ عملیات فروش مرتبط با ۴۰۰ کارخانه خود را از سال ۲۰۱۱ اتوماسیون سازی نموده است.

مشتریان بین المللی بیزاجی Adidas

بانکلمبیا(Bancolombia):

بزرگترین بانک تجاری در کلمبیا با بیش از ۱۰ میلیون مشتری در ۱۰ کشور مستقر در  آمریکای مرکزی و جنوبی. این بانک آمریکایی-لاتین بیش از ۱۳٫۰۰۰ فرآیند خود را برای پشتیبانی بهتر از حجم گسترده مشتریان خود به record time تبدیل کرده است.

مشتریان بین المللی بیزاجی

ایرفرانس (Airfrance):

ایر فرانس یک زیر ساخت IT مجتمع و قوی را در ۱۲ هفته پیاده سازی نمود. پلت فرم تجاری پیوسته (End-to-End): زنجیره تامین، بهبود کیفیت داده ها و شفافیت جهانی برای ۶۰۰ نرم افزاری هر سالی تولید می شود؛ بهینه سازی میکند. این شرکت هواپیمایی زمان تحویل و پاسخ را در توسعه معماری پیچیده IT خود بهبود بخشید.

گیربالک(Gearbulk):

شرکت حمل و نقل بین المللی، بیزاجی را به منظور اتوماسیون نمودن فرآیندهای مدیریتی پیچیده خود برای عملیات موجود در بنادر در سراسر دنیا انتخاب کرده است.

جنرالی(Generali):

پیشرو صنعت بیمه، ۵۱ فرآیند خود را در ۵ زبان مختلف و در ۴ کشور اتوماسیون سازی شد و بهره وری و کارایی در بیمه نامه های ریسک را تقویت نمود.

تاکدا(Takeda):

تاکدا رهبر جهانی مبتنی بر تحقیق در صنعت دارویی می باشد. با بیشاز ۳۰٫۰۰۰ کارمند در ۷۰ کشور؛ بزرگترین شرکت دارویی در ژاپن و آسیا می باشد. این شرکت بزرگ پیشرو، فرآیندهای خود شامل تدارکات جهانی را تغییر داد و توافق عالی بین کسب و کار و IT را به نمایش گذاشت.

آبنگوا(Abengoa):

شرکت انرژی پایدار ۴۰۰ فرآیند خود را اتوماسیون نموده و ۱۴۹ شرکت و بیش از ۳۰٫۰۰۰ کارمند را در بر می گیرد. این شرکت بین المللی که راه حل های تکنولوژی نوآورانه  را در بخشی های انرژی و محیط زیست ارائه می دهد. در سال ۱۹۴۱ در seville تاسیس شده و در حال حاضر این شرکت در بیش از ۷۰ کشور عملیات اجرایی دارد و درآمد ۷٫۰۰۰ میلیون یورویی خود را که ۸۴% آن از خارج از اسپانیا بدست می آید؛ به رخ می کشد.

من پاور گروپ (ManpowerGroup):

من پاور گروپ، یکی از بزرگترین شرکت های کارمندیابی در جهانی با ۴۰۰٫۰۰۰ عض می باشد که هر ساله ۶۰۰٫۰۰۰ نفر در شغل جدید قرار میدهد. این شرکت با پیاده سازی اتوماسیون توسط بیزاجی؛ سازوکارهای مدیریتی زائد خود را حدود ۹۰% کاهش داد. این شرکت جز فورچون ۵۰۰ بوده و بیش از ۲۹٫۰۰۰ کارمند با درآمد سالیانه بیش از ۲۱ میلیارد دلاری است.

برکبک یونورسیتی(Birkbeck university):

دانشگاه لندنی فرآیندهای خود را برای افزایش کارایی مربوط به اپلیکیشن های خود برای وام های دانشجویی و حذف خطاها، اتوماسیونی نموده است.

لیپیگاس(Lipigas) :

تامین کننده LPG گردش کارهای چابک به سیستم SAP جاری خود ارتباط داد و کارایی ها را در زنجیره تامین مدیریت می کند.

از جمله برندهای دیگر می توان به OLD MUTUAL ، Audi Japan KK ، Colpensiones، WL Bank، MENTIS، NHS، ANIDA، AGFIRST ، BANCO POPULAR ، MARS، Cerrejon، COFCO INTL، Eidsiva Broadband، Geesinknorba Group، PROSE-CHILE  ,… اشاره نمود که با موفقیت از اتوماسیون سازی توسط بیزاجی به نحود احسنت بهره می برند. در انتها پیشنهاد می شود که برای بهره مندی از اطلاعات دقیقتر و بیشتر به لینک اصلی در سایت بیزاجی مراجعه نمایید. کافیست بر روی لینک کلیک کنید تا به سایت بیزاجی منتقل شوید.

جهت دریافت مشاوره حرفه ای و  رایگان با شماره های وب سایت تماس حاصل فرمایید

در کشور عزیزمان نیز نهاد خصوصی و دولتی بزرگ و کوچک در راستای اتوماسیون سازی؛ از بیزاجی استفاده می کنند ما می توانیم در این بین به تعدادی اشاره کنیم؛ که هر روز بر تعداد مشتریان این نرم افزار پایدار افزوده می شود.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *